Ożaglowanie: |
- Grot pełnolistwowy z możliwością refowania |
- Genua rolowana na sztagu |
Zewnętrzne /pokładowe: |
- Szprycbuda |
- Pokład wyłożony drzewem treakowym |
- Koło sterowe z konsolą na instrumenty oraz sterowaniem silnikiem |
- Obustronne otwieranie relingów oraz opuszczana platforma rufowa |
- Stół ze schowkiem w kokpicie |
- Elektryczna winda kotwiczna z kotwicą i łańcuchem |
- Podłoga oraz siedziska kokpitu wyłożona drzewem teakowym |
- Odbijacze 9 sztuk, 4 liny cumownicze |
- Kabestany 2 biegowe samo-wybierające – 4 szt. |
- Dziobowy ster strumieniowy |
- trap |
Nawigacja: |
- Ploter map z GPS (Raymarine C90) wraz z elektroniczną mapą dla całego rejonu pływania |
- Wiatromierz |
- Log z echosondą |
- Radio VHF z DSC |
- Autopilot |
- Barometr |
- Lornetka |
- Przybory nawigacyjne |
- Mapy papierowe dla rejonu pływania |
Bezpieczeństwo: |
- Kapoki pneumatyczne z oświetleniem |
- Koło ratunkowe z pławą świetlną – 2 szt. |
- Pneumatyczna tratwa ratunkowa 12 osobowa |
- Radiopława naprowadzająca EPIRB |
- Zestaw pirotechniki do wzywania pomocy |
- Reflektor radarowy |
- Szperacz |
Wnętrze: |
- Ogrzewanie nadmuchowe 4KW zasilane paliwem diesla |
- Odtwarzacz FM/CD/MP3 z głośnikami w mesie oraz na zewnątrz w kokpicie |
- Stolik nawigacyjny z szafką na laptopa |
- Wszystkie luki i okna wyposażone w moskitiery oraz rolety |
- Kuchenka gazowa 2 palnikowa, piekarnik gazowy |
- Pojemna lodówka (80 litrów) |
- 2x WC „morskie” ze zbiornikiem |
- Zlew, prysznic i umywalka z ciepłą wodą |
- Ręczna i automatyczna pompa zęzowa |
- Zbiornik wody 800L |