Ożaglowanie: |
– Grot pełnolistwowy z możliwością refowania |
– Genua rolowana na sztagu |
Zewnętrzne /pokładowe: |
– Szprycbuda |
– Pokład wyłożony drzewem treakowym |
– Koło sterowe z konsolą na instrumenty oraz sterowaniem silnikiem |
– Obustronne otwieranie relingów oraz opuszczana platforma rufowa |
– Stół ze schowkiem w kokpicie |
– Elektryczna winda kotwiczna z kotwicą i łańcuchem |
– Podłoga oraz siedziska kokpitu wyłożona drzewem teakowym |
– Odbijacze 9 sztuk, 4 liny cumownicze |
– Kabestany 2 biegowe samo-wybierające – 4 szt. |
– Dziobowy ster strumieniowy |
– trap |
Nawigacja: |
– Ploter map z GPS (Raymarine C90) wraz z elektroniczną mapą dla całego rejonu pływania |
– Wiatromierz |
– Log z echosondą |
– Radio VHF z DSC |
– Autopilot |
– Barometr |
– Lornetka |
– Przybory nawigacyjne |
– Mapy papierowe dla rejonu pływania |
Bezpieczeństwo: |
– Kapoki pneumatyczne z oświetleniem |
– Koło ratunkowe z pławą świetlną – 2 szt. |
– Pneumatyczna tratwa ratunkowa 12 osobowa |
– Radiopława naprowadzająca EPIRB |
– Zestaw pirotechniki do wzywania pomocy |
– Reflektor radarowy |
– Szperacz |
Wnętrze: |
– Ogrzewanie nadmuchowe 4KW zasilane paliwem diesla |
– Odtwarzacz FM/CD/MP3 z głośnikami w mesie oraz na zewnątrz w kokpicie |
– Stolik nawigacyjny z szafką na laptopa |
– Wszystkie luki i okna wyposażone w moskitiery oraz rolety |
– Kuchenka gazowa 2 palnikowa, piekarnik gazowy |
– Pojemna lodówka (80 litrów) |
– 2x WC „morskie” ze zbiornikiem |
– Zlew, prysznic i umywalka z ciepłą wodą |
– Ręczna i automatyczna pompa zęzowa |
– Zbiornik wody 800L |