| Zewnętrzne /pokładowe: |
| – Dwa koła sterowe z konsolą na instrumenty |
| – Opuszczana platforma rufowa |
| – Pokład wyłożony strukturą antypoślizgową zapewniający bezpieczne poruszanie się po jachcie |
| – Podłoga oraz siedziska kokpitu wyłożona drzewem teakowym |
| – Kotwica z łańcuchem |
| – Kabestany 2 biegowe samo-wybierające |
| – Szprycbuda |
| Ożaglowanie: |
| – Grot na pełzaczach z refbandami |
| – Fok rolowany na sztagu |
| – Gazowy obciągacz bomu |
| Nawigacja: |
| – Ploter map z GPS wraz z elektroniczną mapą dla całego rejonu pływania |
| – Wiatromierz |
| – Log z echosondą |
| – Radio VHF z DSC |
| – AIS dwukierunkowy |
| – Barometr |
| – Lornetka |
| – Przybory nawigacyjne |
| – Mapy papierowe dla rejonu pływania |
| Bezpieczeństwo: |
| – Pneumatyczna tratwa ratunkowa |
| – Kapoki pneumatyczne z oświetleniem |
| – Koło ratunkowe z pławą świetlną – 2 szt. |
| – Zestaw pirotechniki do wzywania pomocy |
| – Reflektor radarowy |
| – Radiopława naprowadzająca EPIRB |
| Wnętrze: |
| – Wszystkie luki o okna wyposażone w moskitiery oraz rolety |
| – Stolik nawigacyjny z szafką na laptopa |
| – Kuchenka gazowa 2 palnikowa |
| – Pojemna lodówka |
| – WC „morskie” ze zbiornikiem |
| – Zlew, prysznic i umywalka z ciepłą wodą |
| – Ogrzewanie nadmuchowe 4KW zasilane paliwem diesla |
| – Ręczna i automatyczna pompa zęzowa |
| – Zbiornik wody 220L |





